miercuri, 25 aprilie 2012

Chocolate junkie salvata de pur beurre de cacao

Chocolate junkie salvata de pur beurre de cacao


Numele meu este Irina si sunt dependenta de ciocolata.Pentru mine nu exista in afara de familie, my man si excursiile in cele mai exotice si indepartate locuri ale planetei o placere mai intensa decat ciocolata.
Ca orice junkie adictia mea are o poveste.S-a dezvoltat in timp fiind atrasa in cursa de o prietena care devora cantitati impresionante on a daily basis."Serveste te rog, hai mai incearca" spunea ea fluturandu-mi prin fata cele mai felurite dar si atragatoare feluri de ciocolata.Pana la urma am cedat si am inceput sa consum aproape zilnic cate un pic..Dar vai, in scurt timp am devenit nemultumita, exceptand perioadele cand calatoream in afara tarii ciocolata din supermarket nu ma mai satisfacea.Gustul acela fad, preponderent de zahar nu imi placea deloc si devenisem total nefericita constintizand ca adictia mea nu numai ca imi dauna ( la sanatate) dar nu ma mai facea fericita deloc.
Trebuia sa fac ceva pentru a-mi satisface pofta dar si sa am grija de ceea ce consum.Am inceput sa citesc, sa ma informez, sa intru in magazinele cu produse bio si naturiste si asa s-a intamplat minunea..
Am descoperit cu surprindere recunosc ca le poti avea pe amndoua. Am gustat ciocolata elvetiana Nirwana Noir, din ingredinte ecologice, cu trufe...cu unt pur de cacao...mi s-a topit in gura, papilele mele gustative erau "in heaven".
Sunt in continuare dependenta de ciocolata dar acum aleg numai ceea ce este mai bun.Am fost salvata de "pur beurre de cacao" din ciocolata Nirwana. BTW azi e la promotie pe www.biolove.ro.
Stoc limitat, dependentii de ciocolata stiu de ce ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu