marți, 8 mai 2012

Oamenii speciali din viata noastra

                       Oamenii speciali din viata noastra


Prezenta oamenilor speciali in existenta noastra nu este o intamplare. Acestia vin in viata noastra cu un motiv, cu un inteles, adesea sunt trimisi sa ne schimbe modul in care noi privim viata insasi, modul in care o percepem, regulile pe care le-am facut, Nu-urile si Da-urile si tot ce exista intre acestea.
La inceput poate ca nu observam ce se intampla, poate ca negam, trecem cu vederea, ne punem intrebari sau chiar ne temem de ceea ce se intampla pentru ca pana la urma credeam ca stim totul, ca avem totul planificat asa ca cine poate fi ata de special incat poate schimba toate acestea?
Consider ca fiecare dintre noi are o persoana speciala in viata sa. Genul acela de oameni care inteleg chiar esenta personalitatii noastre, cei care nu ne judeca, genul de oameni cu care putem sporovai toata noaptea despre tot si despre toate. Acesti oameni speciali sunt alaturi de noi cand avem nevoie si gasesc intotdeauna cuvintele potrivite pentru a ne inveseli cand suntem tristi. Ei ne inbunatatesc viata, ne inbogatesc existenta si sunt adesea o inspiratie si ne fac sa ne dorim sa fim fiinte mai bune.
Eu am in viata mea o astfel de persoana speciala. Nu vreau si nu pot sa definesc relatia pe care o avem, tot ceea ce stiu e ca este ceva unic. In ciuda oceanului care ne separa, a ideilor preconcepute, a problemelor care ne afecteaza viata de zi cu zi, a oamenilor care au incercat sa ne separe, "omul" meu special nu a renuntat niciodata la mine si simt ca vreau sa-i multumesc pentru ca este o parte atat de importanta a vietii mele.

Stiu ca si voi aveti o astfel de persoana in viata voastra si daca simtiti nevoia sa-i faceti un mic cadou sau o mica bucurie intrati pe www.biolove.ro si cu siguranta veti gasi ceva la fel de special ca si persoana minunata din viata voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu