marți, 1 mai 2012

Un 1 Mai bio

1 MAI -  mereu mi-am dorit sa fiu de 1 Mai la mare, ca tot romanul, dar de fiecare data motivele se adunau teanc si ajungeam sa stau in casa, cel mult la o terasa cu 2 - 3 prieteni la fel de "norocosi" ca si mine. E foarte interesant cum ne dorim lucruri generice, fara sa analizam ce ne dorim cu adevarat DAR azi, ca o persoana matura ce sunt, m-am trezit analizand! (rima este o pura intamplare)
Concluzia (varianta scurta) e ca imi doresc sa fiu in natura, imi doresc ca ziua de azi sa nu mi-o petrec intre patru pereti sau intre betoanele din nus' ce centru la o terasa.
ASTAZI, voi merge la picnicul pe care mereu mi l-am dorit, intr-un superb parc cu lac, alaturi de rate, lebede, caini si cativa oameni la fel de determinati, ca mine, de-a schimba decorul si, anul acesta, 1 Mai -ul meu va fi BIO din toate punctele de vedere!
Organizarea, e ca si cum ai bate din palme..o patura si un cos mai strasnic care sa tina 2 farfurii, 2 pahare, 2 cesti, 2 furculite, desi e permis sa mancati cu mana, in functie de ce pregatiti de mancare. INTERZIS: vesela si tacamurile din plastic!!! Si..la piece de resistance - Meniul :
- chiftelute din Quinoa;
- crema tartinabila BIO vegetala cu alune si ardei;
- mini pate BIO vegetal;
- rosii cherry si salata verde de la piata - gata spalate;
- crackersi Balance Brot din aluat nedospit cu ulei de masline si mac;
- trufe de migdale, ca tot sunt la oferta;
- chipsuri de banane invelite in ciocolata;
- capsune -  importate (inca nu am gasit romanesti)
- un termos cu cafea Sensual;
- o sticla de vin ECO Feteasca alba.

Daca nu v-am convins inseamna ca ati gasit deja un meniu BIO mai deosebit si abia astept sa impartasiti secretul cu mine. Promit sa nu mai spun la nimeni ;)

Intre timp, nu mai imi ramane decat sa va urez o zi superba de relaxare, oriunde decideti sa mergeti si va dau un pont pentru mai tarziu cand veti dori sa organizati un astfel de picnic:
produsele (neprocesate) de mai sus, exceptandu-le pe cele de la piata, le gasiti la www.biolove.ro . Micul bazar care va ofera mancare cu dragoste!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu