joi, 10 mai 2012

      Viata ca o Fiesta...


Mi- as dori ca viata sa fie ca o fiesta tot timpul, sa ne bucuram de fiecare moment, sa sarbatorim, sa fim civilizati, curati, sa ne respectam intre noi si sa ne iubim mai mult.
As vrea ca pentru fiecare dintre noi lucrurile sa vina mai usor, sa se intample mai repede, sa se desfasoare de la sine, odata ce am pus in miscare un mecanism sa functioneze ca uns, sa nu mai existe obstacole, piedici, amanari.
Mi-as dori sa fim mai sinceri, sa nu mai jucam cartea de persoane care le stiu pe toate, sunt atat de puternice si nu au nevoie de nimic si de nimeni.Sa fii puternic este esential in ziua de azi dar si aceasta calitate are limitele si dezavantejele ei.

Intr-o lume perfecta fiesta ar fi obligatorie in fiecare zi. Pe seara ne- am imbraca toti frumos, ne- am pune cele mai cool zambete pe fata, cele mai high atitudini si am iesi toti, unde altfel decat in centrul vechi al Bucurestiului. Am defila pe strazile inguste impartind zambete. Ne- am intalni cei mai buni prieteni, si dupa o cina udata cu un bun vin rosu am merge sa dansam.Viata ar fi o fiesta, fiesta ar deveni viata noastra.

Viata asa cum o stim noi nu este si nu poate fi asa, ar fi plictisitor in plus fara obstacole, dificultati, lacrimi si suspine nu am sti sa apreciam acele momente rare dar unice in care viata nu se transforma in petrecere dar noi fiind fericiti o simtim asa.

Va fi fiesta la noi in acest weekend, prietena mea implineste un an de iubire:)Vom bea vin eco, vom manca trufe si cookies bio toate de pe www.biolove.ro

Voua dragilor va doresc, with all my heart and soul, ca viata sa va fie plina  de cat mai multe zile " a la fiesta" style :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu