joi, 3 mai 2012

MICUL MEU BAZAR DE VISE


Intotdeauna am avut vise mari."Dream big" si ceea ce iti doresti o sa ti se realizeze, am invatat in timp din propria experienta.

Imi doresc ca in urmatoarele zile sa avem si mai multe comenzi pe www.biolove.ro pentru ca am adus produse noi in special pentru copii la cererea expresa a mamicilor inteligente, care stiu ceea ce vor pentru copii lor, in speta ceea ce e mai bun si mai sanatos. Avem piureuri BIO din pere, mere si fulgi de grau, piure de spanac cu orez ce poate fi consumat de toti bebelusii de peste 4 luni, pateu vegetal pentru copii ideal pentru o gustare rapida si un suc nou Bio din renumitele flori de soc. Am adus si cookies bio cu ciocolata produse in Italia, un rasfat pentru simturi. De asemenea, am reinnoit stocurile cu sosurile pentru copii dar si cele chinezesti, am mai adus uleiuri extravirgine, ciocolati elvetiene, trufe si migdale din cele mai "curate" ingrediente dar si cereale atat de cerute de cei care duc o viata activa cat si de adolescenti.
Ieri am demarat un nou concurs cu premii la final in valoare de 50 de lei cu produse din categoriile saptamanale care vor fi promovate pe Facebook dar si pe siteul nostru. In aceasta saptamana avem categoria Kids asa ca profitati de ofertele irezistibile si intrati in cursa pentru marele premiu.Visez ca o sa avem o/un castigator care nu numai ca se va indragosti de produsele noastre si asemenea doamnei castigatoare din Brasov ne va deveni client fidel.
Visez ca in decurs de 1 an ne vom deschide si un magazin fizic, micul nostru Bazar Biolove, decorat in stil minimalist, curat, luminos, un colt de rai care va veni in intampinarea celor care au ales, aleg sau vor alege un stil de viata sanatos, celor care aleg calitatea si gustul desavarsit, celor care stiu ce inseamna dictonul latin "qui me nutrit me destruit"(celebrul tatuaj al Angelinei Jolie), celor care au inteles ca dupa suflet, pana la hainele de firma si alte fite trebuie sa avem grija de corpul nostru ca de un templu.
Am vise Mari, I dream big si astazi am mai prins inca un vis in micul meu Bazar de vise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu