marți, 15 mai 2012


     No pain...no gain???Despre slabit numai de bine :)


Doamnelor si Domnisoarelor, stiu ca acest subiect o sa va fascineze, stiu ca nu veti putea ceda tentatiei de a-l citi pana la capat, pana la urma fie economia cat de rea, fie vremea cat de posomorata toate ne pregatim sau ar trebui sa ne pregatim pentru vara.
Pentru unele este o placere insa pentru cele mai multe femei afisarea unei siluete de invidiat la plaja devine fie un cosmar fie o corvoada, fie ca pentru noi "fetele BioLove" o provocare.Si pentru ca noi adoram provocarile ba chiar avem si o expresie preferata in engleza "challenge acccepted"  o sa va venim in ajutor impartasindu-va din secretele provocarii acceptate de noi acum o luna de zile.
Sa o luam cu inceputul, provocarea a luat contur cand am deschis afacerea, am hotarat sa eliminam din alimentatie tot ceea ce este nesanatos, mai ales junk food-ul si dulciurile imbibabate de zahar si conservanti. Am ales sa consumam la micul dejun seminte de in, cereale si musli sau fructe uscate insotite de un suc 100% Bio din coacaze sau morcovi.Pentreu pranz alegem fie Quinoa sau Hrisca Bio bogate in proteine vegetale insotite de legume proaspete, fie paste sau orez gatite impreuna cu delicioasele sosuri chinezesc sau curry. Daca dorim o gustare consumam fie fructe uscate goji, afine sau chipsuri de banane iar in zilele de "sarbatoare" ne delectam cu delicioasele ciocolate Bio cu unt pur de cacao sau trufe de migdale savurate alaturi de un pahar de vin Eco sau o cescuta de cafea Fitness. Prietena mea alearga de 3 ori pe saptamana in parc iar eu fac aerobic si multe plimbari. A trecut o luna iar rezultatele se vad: am slabit 3 kilograme si am dat jos in centimetri iar corpul arata mult mai tonifiat.A fost dificil doar 5 zile pana ce creierul si organismul s- au obisnuit cu aceste schimbari dupa care totul a decurs firesc.

Dragele mele, va spun cu mana pe inima, noi nu numai ca aratam extraordinar dar ne simtim mult mai energice, pline de viata si optimiste. Corpul s-a eliberat de toxine si a primit in tot acest timp numai substante nutritive, sanatoase si bio. Daca vreti sa va convingeti ca functioneaza intrati pe www.biolove.ro si achizitionati alimentele  si bauturile descrise mai sus, faceti un pic de miscare si rezultatele sunt garantate.

Va doresc succes si ne vedem pe plaja sa facem senzatie cu corpurile noastre zvelte si atitudinea de invingatoare ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu